|
|
||||
|
||||
omfg ich verstehe schweizer...bitte einmal notschlachten ><
Das klingt ja echt ein wenig schwobsch was ihr hier verzopft. Wod also hächste ziit des die hopp schwiitz weda an dat muddaland annektiert wird. ![]() |
|
||||
|
||||
Der blog ist jetzt viel schöner
![]()
|
||||
|
||||
omg ich verstehe akum wat
|
|
||||
|
||||
ist auch besser so...
|
||||
|
||||
Zitat:
![]()
|
|||
|
|||
Hey Grischa, bisch eigetli Bündner? Oder bisch eifach Bünderland-Fan?
Naja so oder so, au wenni (leider) ken Bündner bi, Graubünde isch eifach de geilsti Kanton! ![]() Viva la Grischa! ![]() |
|
||||
|
||||
Grischa isch äm Russischä Namä
und ich bin Zürchär ^^
|
||||
|
||||
Zitat:
![]() Was hend Bündner scho - Paar Skigebiet, es dämlichs Chur wo uf öffentliche Plätz kei Alk dörfsch suufe... Ne sorry, aber Bündner hend nüt zbüüte. Fuessball kenntmers nöd und im Hockey hends de schwuli HCD... Sie tragen blau, sie tragen gelb - sie sind die dümmsten Fans der Welt ![]() |
|
||||
|
||||
da muss ich dir rächt ge ^^
|
|||
|
|||
Hey nüt geg de HCD!
![]() Die sind ned umsüsch Rekord Schwiizermeister. Und ohni HCD gäbs au ned s besti Club-Turnier vo Europa, de Spengler Cup. ![]() Und git jedefalls amigs weniger Usschriitige, als nachme Z-Spiel... Und ja, Skifahre isch sowieso de besti Sport wos gitt: Bergluft, Natur und Après-Ski ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Zitat:
![]() ![]() ![]() Zum Skifahre gib der recht, git allerdings no anderi Ort als das gruusige Bündnerland ![]() ![]() Aber naja wenn so Fan bisch - gang dethi go wohne ![]() ![]() Wenni grad mit eu so labbere, hend ihr intresse amne T-Shirt vo CnCForen.de? Zwecksere Sammelbstellig... ich wür das schusch mache - lohnt sich halt meh wemer Sammelbstellig mached. T-Shirt und Tasse Info findeter im Thread wo gstickit isch als Wichtig ![]() |