CnC Foren

CnC Foren (http://www.cncforen.de/index.php)
-   Zivilisation 21 (http://www.cncforen.de/forumdisplay.php?f=209)
-   -   Grischa der noob BLOGER (http://www.cncforen.de/showthread.php?t=76343)

~Grischa~ 28-06-2008 05:21

Grischa der noob BLOGER
 
ja ich habe einen Blog aufgemacht und muss euch bitten ihn voll zu Spamen :D


aber nicht mit müll^^

ich habe dort noch eine Frage wegen dem Spore'con


Edit lol ich hab den Link vergesen http://grischaswelt.wordpress.com/

TMOA 28-06-2008 08:19

Wie kann man nur Zeit und Lust haben ganze 500 Fragen zu beantworten???

tentan 28-06-2008 11:11

grischa du must weniger KR zocken xD
Zitat:

23) Wie haben dich deine Eltern übers Kinder machen aufgeklärt?
- Das war nie nötig. Ich hab nen PC und nen TV in meinem Zimmer…
naja bei mir wars anders^^

TMOA 28-06-2008 11:14

Wohl eher mehr KR zocken... oder es wird einfach Zeit das Spore auf den Markt kommt damit Grischa wieder ausgelastet ist :D

Eliminator 28-06-2008 12:01

Ich hatte langeweile und hab mal alle 500 Fragen durchgelesen xD.
Net schlecht net schlect griescha, das du dir so viel Zeit dafür genommen hast, echt krass.
Und zum ende hin wurden die Fragen echt immer mehr 0815, ich war irgendwie froh als ich fertig war mit lesen.^^
Und der Blog von dem du die Fragen hast gefällt mir, bin nämlich genau soon Typ der solche animes am liebsten schaut (Comedy,Romance und Drama).
Viel Spaß noch mit deinem Blog, eventuell schau ich da auch nochmal vorbei (je nach dem obs da was gibt was mich interessiert).

mfg Eli

~Grischa~ 28-06-2008 12:13

Danke Danke und welche Kreaturen mögt ihr am meisten :D

@ Eliminator
mit den fragen muss ich dir recht geben aber ich war einfach Sau müde ^^

Swizzy 28-06-2008 12:50

Alte, wie chamer nur 500 Frage beantworte... Du hesch scho en Schade :D. Has mal so bi 100 duregläse, ganz witzig aber Frage sind mit de ziet immer sglichä.
Wo wohnsch eich in züri?

~Grischa~ 28-06-2008 12:55

he min erschtä schwizer Dutscha Bietrag^^

ich läbä in Züri Oerlikon a dä Rägesbärgstrass und du ?

Swizzy 28-06-2008 13:00

z'Altestette ;)... I de nächi vom Letzigrund :).

~Grischa~ 28-06-2008 13:04

cool gasch au immer a FCZ Spiel ?

und wägä dä frage es macht eifach viel zvil spass zum nöd usfülla ^^

Swizzy 28-06-2008 13:15

Ja ich schaff sogar im Letzigrund amigs ab und zue. Ha so eh Charte woni zuegang ha für all Spiel, sogar für EM Spiel ;).

Najo, 100 würder recht geh, aber bi 500... :D.

~Grischa~ 28-06-2008 13:18

Zitat:

Zitat von Swizzy (Beitrag 1543895)
Ja ich schaff sogar im Letzigrund amigs ab und zue. Ha so eh Charte woni zuegang ha für all Spiel, sogar für EM Spiel ;).

Najo, 100 würder recht geh, aber bi 500... :D.

wow und weli spiel hösch alles chöna luäga ?

Swizzy 28-06-2008 13:20

Ich bi us prinzip keis go luege, weder i de Fanzone no i de Stadie. Ich boykotiere UEFA und hoffe, dass sie us de schwiz gönd. En gmeinnützige Verein mit Milliarde Gwünn und muen kei Stüüre zahle - nei danke :rolleyes:... Devo abgseh lahni mer nöd vorschriebe wasi azlege ha und weli Bilder ich im TV gseh dörf und weli nöd.

~Grischa~ 28-06-2008 13:22

UEFA = blöd

da muss ich dir rächt ge aber FIFA isch au nöd besser...

Tyranos 28-06-2008 13:24

Endli mal eine wod Initiative ergriift :thx:
Nume wird ein allei ned lange, da müssted schona meh mitmache. Aber wenns voll durezogge hätisch, hätsch eigetli au ned döffe Fernseh luege^^

Zum Thema: Grischa, du häsch glaub schochli z vill Ziit:D

~Grischa~ 28-06-2008 13:26

Zitat:

Zitat von Tyranos (Beitrag 1543901)
Endli mal eine wod Initiative ergriift :thx:
Nume wird ein allei ned lange, da müssted schona meh mitmache. Aber wenns voll durezogge hätisch, hätsch eigetli au ned döffe Fernseh luege^^

Zum Thema: Grischa, du häsch glaub schochli z vill Ziit:D

ja :D ^^:p

Swizzy 28-06-2008 13:29

@Tyranos

Schwizer Fernseh hesch locker chönne luege, die sind nöd ad UEFA bunde - isch nöd möglich :D. Sie hend au de Flitzer zeigt und sind ja au als eine vo zwei Sender als einzige gloffe wo d'UEFA Splitt Zentrale Problem gha het :D. Aber ich boykotiere sie nöd aktiv - also de wo die Kleber i de Stadt ufhenkt bini nöd grad... ;). Aber ich chas nöd veribare mit minere Meinig - ich wär gern ad Public Viewing Zone gange, aber nöd wenn UEFA die bestimmt. Und Umfragewert vo de UEFA sind stark gsunke - also isch mis persönliche Ziel erreicht ;).
Devo abgseh klagets ja, dass zwenig Lüüt a de Fan Zone gsi sind - dementsprechend hets was bracht :).

FIFA isch nöd viel besser - i gwüssne Sache sicher nöd. Aber wenigstens zahlets stüüre und de Blatter het i mine Auge no einige besseri Vorschläg als eh UEFA ;).

Tyranos 28-06-2008 13:37

Hm...aber hät SF ned s Bild au vo de UEFA bezoge? Aso ich weiss, dass na eigni Kameras installiert gha händ, aber s haupsächlich Bild(aso d Regie) händs doch trotzdem vo de UEFA gha? Klar, d Verkablig isch vo SF selber gsi, drum händs ja au ken Stromusfall gha, aber Übertragigsrecht händs ja wohl au müsse chaufe.

tommie 28-06-2008 13:46

Ham sie auch ;) SF und ORF übertragen aus den jeweils heimischen Stadien alle Spiele eigenständig ;)

PurpleSkull 28-06-2008 15:09

omfg ich verstehe schweizer...bitte einmal notschlachten ><

Das klingt ja echt ein wenig schwobsch was ihr hier verzopft. Wod also hächste ziit des die hopp schwiitz weda an dat muddaland annektiert wird. :D

~Grischa~ 28-06-2008 16:13

Der blog ist jetzt viel schöner :D

tentan 28-06-2008 17:03

omg ich verstehe akum wat

~Grischa~ 28-06-2008 17:06

ist auch besser so...

Amosh 28-06-2008 19:47

Zitat:

Zitat von PurpleSkull (Beitrag 1543937)
omfg ich verstehe schweizer...bitte einmal notschlachten ><

Das klingt ja echt ein wenig schwobsch was ihr hier verzopft. Wod also hächste ziit des die hopp schwiitz weda an dat muddaland annektiert wird. :D

Sogar ich als Nichtschwabe und Nichtschweizer verstehe, was ihr da schreibt. Ich würd also aufpassen. :D

Tyranos 28-06-2008 21:15

Hey Grischa, bisch eigetli Bündner? Oder bisch eifach Bünderland-Fan?

Naja so oder so, au wenni (leider) ken Bündner bi, Graubünde isch eifach de geilsti Kanton!;)

Viva la Grischa!:thx:

~Grischa~ 28-06-2008 21:28

Grischa isch äm Russischä Namä

und ich bin Zürchär ^^

Swizzy 28-06-2008 21:55

Zitat:

Zitat von Tyranos (Beitrag 1544038)
Hey Grischa, bisch eigetli Bündner? Oder bisch eifach Bünderland-Fan?

Naja so oder so, au wenni (leider) ken Bündner bi, Graubünde isch eifach de geilsti Kanton!;)

Viva la Grischa!:thx:

Bä... Verräter. Alles usser Züri isch Scheisse! :p...

Was hend Bündner scho - Paar Skigebiet, es dämlichs Chur wo uf öffentliche Plätz kei Alk dörfsch suufe... Ne sorry, aber Bündner hend nüt zbüüte. Fuessball kenntmers nöd und im Hockey hends de schwuli HCD... Sie tragen blau, sie tragen gelb - sie sind die dümmsten Fans der Welt :hmm:...

~Grischa~ 28-06-2008 22:17

Zitat:

Zitat von Swizzy (Beitrag 1544042)
Bä... Verräter. Alles usser Züri isch Scheisse! :p...

...im Hockey hends de schwuli HCD... Sie tragen blau, sie tragen gelb - sie sind die dümmsten Fans der Welt :hmm:...

da muss ich dir rächt ge ^^

Tyranos 28-06-2008 23:50

Hey nüt geg de HCD!:p

Die sind ned umsüsch Rekord Schwiizermeister. Und ohni HCD gäbs au ned s besti Club-Turnier vo Europa, de Spengler Cup.;)
Und git jedefalls amigs weniger Usschriitige, als nachme Z-Spiel...

Und ja, Skifahre isch sowieso de besti Sport wos gitt: Bergluft, Natur und Après-Ski:D

~Grischa~ 29-06-2008 00:23

:kotz::kotz:HCD:kotz::kotz:


Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 06:36 Uhr.

Powered by vBulletin Version 3.7.3 (Deutsch)
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.